miércoles, 27 de junio de 2012

EU FALAREI

O día 5 de xuño de 2012, a comunidade educativa do IES de Chapela (Redondela-GALIZA) gravou, despois dun longo proceso que comezou co inicio do curso escolar, o LIPDUB EU FALAREI.
EU FALAREI, con música do "I will survive" de Gloria Gaynor, e cunha letra escrita polo EDLG de Chapela, é un canto de amor en defensa da Lingua Galega, mais tamén é unha denuncia da situación que vive un idioma que esmorece lentamente vendo recortada a súa presenza nos medios de comunicación ou na propia escola, e que día a día perde falantes entre a xente nova.
Na gravación implicáronse activamente máis de 400 persoas entre as que están 120 actrices e actores e 29 cantantes. Son alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais, veciñas e veciños de Chapela, que quixeron neste LIPDUB dar alento a unha lingua, a galega, que hoxe e no futuro... precisa de nós.
AVANTE COA LINGUA GALEGA!
Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES Chapela
Chapela, 25 de xuño de 2012
Audios empregados:
"Behind the murderer" de Opusvertigo
Versión instrumental do "I will survive" de Gloria Gaynor




...por que se que mucha gente que visita el blog no son galego-falantes:

El día 5 de Junio de 2012, la comunidad educativa del IES de Chapela (Redondela-GALICIA) grabo, después de un largo proceso que empezó con el inicio del curso escolar, el LIPDUB YO HABLARE.
YO HABLARE, con música de “I will survive” de Gloria Gaynor, y con una letra escrita por el EDLG de Chapela, es un canto de amor en defensa de la lengua gallega, pero también es una denuncia de la situación que vive un idioma que se desvanece lentamente viendo recortada su presencia en los medios de comunicación o en la propia escuela, y que día a día pierde hablantes entre la gente joven.
En la grabación se implicaron activamente más de 400 personas, entre las que están 120 actrices y actores y 29 cantantes. Son alumnado, profesorado, personal no docente, padres y madres, vecinas y vecinos de Chapela, que quisieron en este LIPDUB dar aliento a una lengua, la gallega, que hoy y en el futuro…nos necesita.
¡ADELANTE CON LA LENGUA GALLEGA!                      

1 comentario:

  1. Es muy importante proteger las raices culturales de cada uno, pero sobre todo impedir que se pierdan en el olvido.

    Buen trabajo, los jovenes son los que se tienen que involucrar en estas cosas.

    Muchas gracias por compartir Sr. Suarez!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...